Nu är det nära!

Fredag idag, vilket innebär att vi åker imorgon bitti klockan 7 hem ifrån! så himla nära nu:D tror jag har packat det mesta nu, det är nog bara nå grejer från kyl/frys som är kvar plus toalett-artiklar:)
Har iaf vart en sväng och hälsat på farmor på sjukhuset en sista gång innan jag åker och innan hon ska opereras. Hon fick ju åka in med ambulans onsdag kväll/natt för att hon fick en till hjärtinfarkt, och denna gång blir det ingen sprängning utan hon ska som sagt opereras i Umeå på måndag. Hoppas verkligen på en lyckad operation, men det tror jag också:)
För övrigt så har tjejerna från "gänget" fest ikväll hos Elin så är rätt sugen på dra dit och säga hej, iaf en stund. men vi får se nu när min bil är i byn känns det lite jobbigare:/

juste snart ska även en kvinna komma och köpa en bok från mig som jag har på blocket "Perspektiv på förskolans historia", så hoppas hon kommer snart:)

Nu tror jag att det inte finns så mycket mer att skriva om men ha det gött här hemma i kylan medan jag njuter av värmen!;)
Kram / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0