Onsdag

Go kväll:) Dagen har som vanligt bestått av jobb, blev övertid idag igen. efter jobbet åkte jag till yn en sväng och hälsade på mamma och pappa där jag även tiggde mig lite palt till middag. som tur var så gjorde det inte så mycket att jag jobbade över för det blev en lite senare middag:) kollade lite tv där och var en sväng till farmor som nu har fått komma hem idag, måste ju vara döskönt att slippa sjukhuset och få träffa Tezz:) dock har hon lite svårt att röra sig men det blir nog bara bättre:)

Imorgon har jag stora funderingar på åka och se hockey med jobbet och tv4, blir även middag till det:) egenligen hade jag lite halvt tänkt springa på stan lite med veronica men det visade sig att hon skulle jobba då så passade ju bra att få det erbjudandet:)

Nu ska jag nog minsann hoppa in i duschen innan jag kryper till kojs. förresten har jag blivit sjukt sugen på klippa mig, men den stora frågan är ju om det ska bli ganska kort hela frisyren eller om man ska behålla längden och bara tunna ut och ordna till en snygg frisyr till skillnat från det jag har nu. men måste klura ett tag till..

Go natt på er! Kram♥ / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0