tillbaka till verkligheten

första jobbdagen är avklarad och jag är typ helt slut. åkte iaf direkt efter jobbet en sväng till stan för att glo efter en ny höstjacka vilket inte brukar vara det lättaste och vad händer.. jo jag hittar faktiskt en super fin som verran surrade om igår, fantastiskt och sjuk ovanlig att man hittar en efter första dagen man letar! brukar alltid vara så att när man verkligen behöver nåt så ska det vara så svårt att hitta nåt. sen blev det en snabbmiddag från max-drive in, för pappa ringde mig när jag var i stan och frågade om jag ville hänga med dom en sväng och hälsa på farmor på sjukhuset nu när hon är tillbaka efter Umeå. så hoppas att hon blir frisk snart:)


bild från HM:s hemsida på den jackan som jag köpt fast i grått:)

Kram / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0