Back home

Då var man hemma igen och de roliga är över.. men vilken fantastiskt skön resa vi har haft. det har vart kanon väder hela veckan och vi har legat i solstolarna så mycket vi har hunnit, verkligen vad jag kallar att ladda batterierna:) jag vet inte om jag behöver förklara resan så mer än så ni lär förstå, sen ska jag lägga upp lite bilder men det blir en annan dag, för battriet i kameran var lite lika fulladdade som våra.
Dock så har natten till idag vart destå jobbigare. vi flög från santorini klockan 9 vilket innebar att vi var i stockholm 12 i natt och nästa plan till luleå gick 9.15 så blev hela två timmars sömn i natt, men men får bli en tidig kväll istället:)

Förresten så har jag faktiskt starka funderingar på att börja träna men vet inte vart, har ju haft träningskort på både stil och inpuls tidigare så troligen lär det bli nåt av dom ställerna men vore inte dumt att provträna på helex också innan man väl bestämmer sig. dock så ska jag inte köpa ett års kort igen vilket var helt bortkastat förra året. så tror det blir typ 4månaders eller nåt, beror ju såklart vad som finns att välja på. behöver verkligen träna upp kondisen och även styrke, men det gäller att inte tappa den fantastiska motivationen. känner att jag behöver få in rutin på det som är roligt med träningen, dvs typ spinnig, bodypump och core:)

Sen måste jag även tagga om med jobbet efter resan känner jag, nu väntar en höst som kommer kräva engagemang och energi:)

Puss och Kram / E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0