I kroppen min

Buhuu! Lipar som bara den! Har just kollat "Jenny Strömstedt" på fyran. Kul å se faktiskt, men mycket gripande ikväll. De var gäster som Jan Guillou, Gunilla (Hollywood frun), två pers som jag inte vet vem dom är och en kille som heter Kristian som är 25år gammal. Kristian har drabbats av cancer för andra gången nu och denna gång har han fått en dödsdom och vet att han inte har länge kvar att leva. Han berättar lite om sitt liv och han och hans band som han spelar i sjöng och spelade i programmet. Usch! De är bara så himla hemskt! Läs hans blogg, den heter "i kroppen min" jag hann inte många rader innan mina kinder vad dy-blöta! Fy sjutton, för dessa hemska sjukdomar:'((

Äh kanske måste sova om jag ska ta mig upp imorn.. Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0