Sol!

Solen skiner! Sitter just och har stoppat i min frukost som skall avslutas med antioxidander och vitaminer i form av blåbär som jag tagit upp från frysen. Har som kommit på att man måste få de till en god vana att äta oftare bär bara som det är utan massa annat sött till. En deciliter räcket gott:)

Annars bör de snart iväg till stan med Emma och Marre. Var även med dom damerna igår kväll hemma hos Martina och surrade, kollade x-faktor och lite sånt. Sen har jag ju faktiskt hela gårdagen vart med fiskar-teamet ut på sjön och till stugan. Mysigt faktiskt. Medan dom var och drog langningarna var jag och syster kvar i stugan och passade på å grundmåla lite ytterpanel som snart ska bytas på ny-stugan. Hepphepp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0