Äntligen fredag!

Nu ni! Nu har jag minsann tagit semester igen för att bara ligga hemma och sova ut:) fantastiskt! Så himla skönt att jag flera gånger har vaknat till och somnat om. Men de var sista gången nu, bara å heva sig upp och hitta på nåt. Tanken var att Veronica skulle komma förbi hit en sväng och ta en fika men ändrade planer för hennes chef ringde och kallade in hon för jobb. Sen hade jag en tanke på lite after work på kvällen men vi är än bara 4st som är taggade så troligtvis kanske de kommer falla bort den här gången:/ kanske blir fredagsmys istället, jag jobbar ju trotts allt imorgon.

Igår var jag och lelle i Piteå och kuta runt i affärer då dom hade tjejkväll på stan. Hittade lite nytt även då. En cardigan, ett par svara jeans och en tunika. Sen var de nåt annat som jag inte minns:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0