Bitter

Blää.. Jag vet att ingen vill höra på mina negativa gnäll, men jag är så less! Less på allt! Eller så vet jag egentligen inte vad?! Vill som vara ledig, men är jag ledig så blir jag bara rastlös.. Allvarligt.. Vilket skämt!

Kan ju iaf glädja mig åt att jag har haft en trevlig kväll tillsammans med Emma och Martina. Dom kom förbi mig och vi kollade lite tv och babblade på till kl 22 då de är läggdags för mig. Jag är som en gamling som går och sover tidigt fast jag är som en morgontrött tonåring när jag vaknar.. De spelar liksom ingen roll jag är så sjukt trött.
Förresten på tal om det.. Vad vaknade jag mitt i natten(i och för sig var de morgon) av? - Jo nån jävel slänger ner ett "extra"-blad i mitt brevinkast. De finns en enda anledning till varför jag inte provar morgontidningen fast dom ger ut den gratis. Jo för att man inte får sova för där de smäller när tidningen faller till golvet. Haha vilken gnäll kärring! Blev bara så less.. Ni vet när man verkligen sover som skönast:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0