Drömmer

Hellu!
Kvällen har vart slö nåntiing! Har sovit från typ 17.30 till 19.30 vart totalt slut efter en arbetsdag med denna förkylning i kroppen. Sen har det vart "halv åtta hos mig" och "x-faktor" på tv medan en tvättmaskin snurrat på. Å nu rå, jo jag tjollrar på och skuttar runt i lägenheten med bikini och drömmer mig bort mot varmare breddgrader. Börjar nu vara tid att ta ut lite ledighet.. Chefen ligger på mig för att jag har så himla mkt på spar. Men som ni säkert redan vet så har jag ingen att fara med. Haha! Skulle verkligen inte behöva vara sol och bad-tripp utan vad som helst. Vad som helst! Äventyr, shopping, "bara vara och se"-resa, friluftsliv eller vad fan som helst!! Gahh:/
Har ni tips på nåt tar jag gärna emot idéer :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0