Hurtbulle!

Hepphepp är just hemkommen från en promme med Emma, Martina och Sussi och så vovvarna såklart. Så nu kan man bara konstaterat att jag utan tvekan vart hurtig idag.. 1,37mil på cykel och lite mer än 5km prommis;) nu är de bara löpning som måste tas tag i:)

Nu har jag ju förresten tagit helg så imorn blir de banne mej att unna sig chips och dipp! Är så sjukt sugen på de nu, men ska försöka klara mig på kvällsmat av annat slag;) tänkte ta mig ut till byn imorn när jag sovit klart..ska iaf inte tvinga mig upp tidigt nu när man kan sova.
Var förresten förbi stan när jag slutade och inhandlade mig en ny mössa och spanade även in en fin jacka som jag funderar på att slå-till på. Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: EMMA

KÖP :D

2012-09-13 @ 17:13:13
URL: http://empooo.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0